خدمات دیباحک

 چه حکی برای هدایای تبلیغاتی مناسب است؟

حک پاور بانک

علاوه بر اینکه انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای مخاطب بسیار حساس و حائز اهمیت است، حک لوگوی شرکت بر روی آن‌ها نیز بسیار مهم و تعیین کننده هستند. در واقع اگر شما بهترین و گران‌ترین هدیه را خریداری کنید ولی حک لوگو روی آن خیلی بزرگ، تکه تکه، ناخوانا، خراشیده و… انجام شود، اهمیت و ارزش واقعی خود را نزد مشتری از دست داده و حتی ممکن است یک هدیه پیش پا افتاده به نظر بیاید. از این رو برآمدیم تا اطلاعات مختصری در مورد حک لوگو روی هر محصول که با توجه به جنس آن تعیین می‌شود را در اختیار شما قرار دهیم تا در زمان خرید هدایای تبلیغاتی اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید.

حک خودکارهای تبلیغاتی:

بهترین حکی که روی خودکار پلاستیکی، که یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود، استفاده می‌شود حک لیزر می‌باشد. این حک معمولا به صورت تک طرح یا دو طرح زده می‌شود. انتخاب طرح حک باید بسیار هوشمندانه باشد و با توجه به رنگ حک، بدنه خودکار تبلیغاتی، گیره و… تعیین شود. روی بعضی از خودکارها، امکان حک تامپو یا سیلک هم وجود دارد در حک دستگاه لیزر چند لایه از محصول را به شکل لوگوی شما برداشته و رنگ لایه‌های زیرین آن را به شما ارائه می‌دهد. برای مثال حک لیزر روی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی با بدنه سفید در اکثر مواقع رنگ طوسی را به ما نشان می‌دهد. از این رو قبل از این که حک همه هدایا توسط شرکت سفارش گیرنده حک شود، از آن‌ها بخواهید یک نمونه از محصول را پس از حک برای شما ارسال کنند تا از بروز اشتباه حکی جلوگیری شود.

حک مخصوص پاور بانک، فلش و اقلام فلزی:

بهترین نوع حکی که برای پاوربانک تبلیغاتی پیشنهاد می‌شود، حک لیزر هست. دستگاه لیزر در این روش حک چند لایه از بدنه محصول به شکل لوگوی شما را برمی‌دارد و در واقع لوگو یا نوشته دلخواه شما را بر روی بدنه پاوربانک حک می‌کند. از مزایای این حک می‌توان پاک نشدن لوگوی شما بر اثر مرور زمان و تماس دست با پاور بانک را نام برد. رنگ این حک نیز دقیقا با لایه های زیرین پاوربانک تبلیغاتی شما ارتباط مستقیمی دارد. در این حک نیز نمیتوان حک با رنگ دلخواه را استفاده کرد. دقیقا همین حک روی فلش مموری فلزی تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی، خودکار فلزی تبلیغاتی، شارژر فندکی تبلیغاتی، هارد اکسترنال، هندزفری و… انجام می‌شود.

Tags: , ,

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed