خدمات دیباحک

خدمات ما

با خدمات دیباحک بیشتر آشنا شوید.

خدمات حکاکی لیزری و ضربه ای

حکاکی روی آهن ، استیل ، فولاد ، آلومینیوم ، برنج ، طلا و نقره، چدن، تفلن ، چوپ ، پلاستیک ، لاستیک ، گالوانیزه ، چرم ، سفال ، پلکسی و…

حکاکی روی قطعات تیراژ بالا

حکاکی روی قطعات بزرگ

حکاکی روی قطعات دوار و کروی

حکاکی لیزر

خدمات حکاکی لیزر دیبا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه‌های حکاکی آلمانی  انجام می‌شود. برای حک لوگو، نوشته، سریال ،بارکد، QR Code ، یا عکس خود روی هر محصولی می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.بسته به کارهای مختلف، موارد استفاده از دستگاه حک لیزر نیز متفاوت هستند. به برخی از آن‌ها در ادامه اشاره شده است:

حکاکی لیزری هدایای تبلیغاتی

 بسیاری از هدایای تبلیغاتی مانندجاکلیدی،انگشتر وپلاک(طلا ونقره) خودکار، پاوربانک، فلش مموری،سررسید،تقویم رومیزی،لیوان و… پس از خرید نیاز به حک لیزر برای درج لوگو دارند. برای این خدمات با ما تماس بگیرید.

حکاکی لیزری انواع پلاک تبلیغاتی

مورد دیگر استفاده حک لیزری پلاک سررسید است. معمولا سال جدید یا لوگوی شرکت سفارش دهنده روی این پلاک‌ها حک می‌شوند.

حکاکی لیزر روی چرم

یکی از قابلیت‌های فوق العاده دستگاه لیزر، حکاکی روی چرم است که بسیار زیبا و شیک خواهد شد. اگر محصولات شما چرمی است، به شما حک لیزری لوگو یا برندتان را پیشنهاد می‌کنیم.

حک لیزری اسم روی فندک

برای خاص کردن هدیه‌هایی مانند فندک زیپو یا هر هدیه که سطح فلزی یا پلاستیکی داشته باشد، امکان چاپ اسم، تاریخ تولد یا تاریخ ازدواج، چاپ لیرزی عکس و… وجود دارد.

حکاکی لیزری قاب موبایل

بسیاری از قاب‌های تلفن‌های همراه، قابلیت چاپ یا حک لیزری دارند. امکان چاپ هر طرح یا عکس خاصی بر روی آن‌ها وجود دارد و با این کار تمایز بسیار زیادی در قاب موبایل به وجود می‌آید.

حکاکی لیزری بارکد و شماره سریال

برای محصولات خود به علاوه حک لوگو یا نشان تجاریتان، ممکن است به بارکد یا شماره سریال احتیاج داشته باشید. این امر با دستگاه‌های حک لیزر ما امکان پذیر هستند.

حک لیزری تصویر برای هدایای خاص

شما می‌توانید برای یک هدیه خاص، هر عکس یا تصویری را بر روی هدیه خود حک کنید. به طور مثال حک تصویر چهره دوستتان که برایش کادوی تولد تهیه کرده‌اید!

حک لیزری طلا و جواهر

بسیاری از زوج‌ها برای خرید حلقه خود درون آنرا به اسم طرف مقابل حک لیزر می‌زنند. این یکی از مواردی است که با حک لیزر طلا و جواهر می‌‌شناسیم. یا وقتی نوزادی به دنیا می آید برای تبریک به پدر و مادر نوزاد روی یک پلاک طلا اسم،فامیل،نام پدرومادر،قد و وزن نوزاد،تاریخ تولد شمسی و میلادی و… حک میشودهمچنین هنگام نامزدی یک پلاک طلا که از وسط به دوتکه مساوی جداشده و برروی هرکدام ازپلاک ها مشخصات طرفین و روزآشنایی یاعقدشان حک میشود.